Wednesday, July 31, 2013

#Mehdi Karroubi Back in House Arrest Following a Coronary Angiography at Tehran Heart Center

Image


Mehdi Karroubi was admitted to Tehran Heart Center on Monday July 29th for a series of tests and procedures as a result of his alarming physical condition. Karroubi’s eldest son Mohammad Hossein Karroubi describes the events of the past few days on his personal facebook page as follows:


“After four and a half months of isolation, I was informed by security officers that my family and I will be allowed to visit with my father in the hospital following his recent operation. Father had been suffering from pain in his hand and shoulder for quite some time and was not doing well physically. He was taken to the hospital and a Urology unit three times last week where he underwent an MRI scan that indicated that in addition to the blockage of an artery that would require an angiography, he also suffers from high blood cholesterol levels (hyperlipidemia). The hospital physicians also diagnosed him with arthritis in the area of the neck induced by the conditions of his house arrest during the past two years. Upon completion of the tests and diagnostics by the physicians, the security officers reportedly provided father’s medical records to my mother stating: “We are ready to transfer Mr. Karroubi to any hospital and physician preferred by the family.” As a result my father was transferred to Tehran Heart Center on Monday July 29th, 2013 where he underwent a coronary angiography. My father was released from the hospital today and transferred back to the building belonging to the Intelligence Ministry where he has been kept under house arrest during this time. Fortunately, as a result of the efforts made by the team of physicians at Tehran Heart Center, father received the necessary treatment and he is in good spirits.”


Source: SahamNews: http://sahamnews.org/1392/05/254004/


انتقال دوباره مهدی کروبی به ساختمان امن وزارت اطلاعات پس از دو روز بستری بودن در بیمارستان قلب تهران

منتشر شده در چهار شنبه, 31جولای , 2013 | 6:57 ب.ظ

عکس آرشیوی


عکس آرشیوی


سحام نیوز: مهدی کروبی ساعاتی پیش پس از ۲روز بستری بودن در بیمارستان قلب تهران، دوباره به ساختمان امن وزارت اطلاعات منتقل شد.

بنا به گزارش سحام، محمد حسین کروبی، فرزند ارشد مهدی کروبی در یادداشتی که در صفحه شخصی خود در فیسبوک منتشر کرده با ذکر این خبر گفته که در پی شرایط جسمی نگران کننده آقای کروبی، طی هفته گذشته ایشان را سه بار به بیمارستان جهت انجام آزمایشات و درمان، منتقل کرده اند.

وی دراین خصوص نوشته است: “مدتی بود که کتف و دست پدر درد می کرد و به لحاظ جسمی، حالشان خوب نبود. به همین دلیل هفته پیش ایشان را سه بار به بیمارستان و نیز اورولوژی، برای انجام ام آر آی برده و مشخص می شود که پدرم علاوه بر گرفتگی رگ قلب و نیاز به انجام آنژیوگرافی؛ از غلظت و چربی بالای خون نیز رنج می برد. علاوه بر این به خاطر شرایط این دوسال، پزشکان تشخیص دادند که ایشان به آرتروز گردن هم مبتلا شدند.”

هفته گذشته محمدتقی کروبی نیز در مصاحبه با سحام از انتقال پدرش به بیمارستان خبر داده بود.

محمد حسین کروبی ضمن دیدار با پدرش پس از ۴ ماه و نیم در ادامه افزوده که پس از تشخیص پزشکان؛ ماموران امنیتی سرانجام پرونده پزشکی آقای کروبی را در اختیار همسرش، خانم فاطمه کروبی قرار داده تا ایشان را به بیمارستان مورد نظر خانواده منتقل کنند.


طی یک سال اخیر و با شدت گرفتن نگرانی ها پیرامون وضعیت سلامت آقای کروبی، خانواده ایشان بارها از مقامات امنیتی خواسته بودند تا پرونده پزشکی ایشان را در اختیار خانواده قرار دهند.

آقای کروبی به دلیل حبس دوساله در ساختمان و تحت نظر ماموران، و عدم بهره بردن از هوای آزاد و نور مستقیم آفتاب، دچار مشکلات عدیده ای از جمله مشکلات تنفسی شده است.

بنا به این گزارش، آقای کروبی پس از دو روز بستری بودن و انجام عمل آنژیوگرافی، ظهر امروز از بیمارستان مرخص و دوباره به ساختمان امن وزارت اطلاعات منتقل شد.

فرزند مهدی کروبی در این یادداشت روحیه پدرش را مانند همیشه خوب توصیف کرده و از خدمات تیم پزشکی تشکر نموده است.

طی هفته گذشته رسانه های جریان حکومتی تلاش زیادی را جهت وارونه سازی خبرهای منتشر شده پیرامون وضعیت سلامت آقای کروبی انجام دادند.

دکتر محمدتقی کروبی به سحام گفت که در همان ایامی که سایت های جریان حاکم اقدام به وارونه سازی ماجرا می نمودند، آقای کروبی برای دومین بار در یک هفته، به بیمارستان منتقل شده بود.

در همین زمینه، طی روزهای آینده، در مصاحبه ای کامل تر به تشریح آخرین وضعیت سلامت و حبس آقای کروبی از زبان فرزندش، خواهیم پرداخت.

اکنون ۹۰۰ روز از حبس آقایان کروبی و موسوی و نیز خانم رهنورد سپری شده است.

نگرانی ها پیرامون وضعیت سلامت آقای میرحسین موسوی نیز شدت گرفته است.

دو هفته پیش گزارش شد که ایشان را نیز جهت انجام آزمایشات و امور درمانی به بیمارستان منتقل کرده اند.


متن کامل یادداشت محمدحسین کروبی در خصوص آخرین وضعیت آقای کروبی بدین شرح است:


“بالاخر بعد از چهار ماه و نیم؛ مامورین امنیتی به من اطلاع دادن که به خاطر عمل پدرم، اجازه دارم همراه خانواده ام به دیدار ایشان در بیمارستان بروم.

مدتی بود که کتف و دست پدر درد می کرد و به لحاظ جسمی، حالشان خوب نبود. به همین دلیل هفته پیش ایشان را سه بار به بیمارستان و نیز اورولوژی، برای انجام ام آر آی برده و مشخص می شود که پدرم علاوه بر گرفتگی رگ قلب و نیاز به انجام آنژیوگرافی؛ از غلظت و چربی بالای خون نیز رنج می برد. علاوه بر این به خاطر شرایط این دوسال، پزشکان تشخیص دادند که ایشان به آرتروز گردن هم مبتلا شدند.

بعد از این تشخیص پزشکان، مامورین امنیتی، پرونده پزشکی پدر را در اختیار مادرم قرار می دهند و اعلام می کنند: “آمادگی داریم تا آقای کروبی را به هر بیمارستان و پزشکی که خانواده تشخیص می دهند، انتقال دهیم.”

به همین دلیل، دوشنبه پدرم به بیمارستان قلب تهران منتقل و تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفته و امروز چهارشنبه مرخص شدند. ایشان را به ساختمانی که متعلق به وزارت اطلاعات است و در این مدت محل حصرشان بوده، انتقال دادند. خوشبختانه با تلاش تیم پزشکی بیمارستان قلب، همه درمان هایی که لازم بوده به خوبی انجام شد.

پدر، هم در تمام دوران درمان و هم در حال حاضر روحیه خوبی داشتند و دارند.”




___________________ http://j.mp/Please-Support-Me-by-Click-HERE

No comments:

Post a Comment