Tuesday, February 4, 2014

مرگ چهار نفر در تنکابن (شهسوار) به دلیل مشکلات ناشی از برف

barf1 مرگ چهار نفر در تنکابن به دلیل مشکلات ناشی از برف


چهار بیمار در شهرستان تنکابن استان مازندران به دلیل بارش برف و بسته‌شدن راه‌ها نتوانستند به بیمارستان منتقل شوند و جان‌شان را از دست دادند.


به گزارش روزنامه شرق، یک پزشک بیمارستان تنکابن که نامش فاش نشده، گفت: “تا این لحظه سه بیمار دیالیزی و یک بیمار دارای ضایعه مغزی ساکن در روستاهای اطراف شهر تنکابن به‌دلیل نرسیدن به بیمارستان در خانه محل زندگی خود فوت کرده‌اند.”


وی افزود: “سه آمبولانس ما در حال گشت‌زنی در شهر هستند اما چون هنوز برف در حال بارش است امکان تردد جز در خیابان‌های اصلی شهر را ندارند، هم‌اکنون راه‌های روستایی و خیابان‌های فرعی شهر به‌صورت کامل بسته است. در خیابان‌های اصلی شهر هم تنها ماشین‌های شاسی‌بلند و دارای امکانات فنی توانایی عبورومرور دارند.”


به گفته این پزشک “در صورت ادامه این وضعیت امکان افزوده‌شدن بر تعداد تلفات دور از انتظار نیست.”



برف بی‌سابقه درغرب مازندران و شرق گیلان دو استان سرسبز ایران را به جهنم تبدیل کرده است. قطع راه‌های ارتباطی، آب، برق، تلفن، افت شدید فشار گاز و کمبود مواد غذایی زندگی مردم را مختل کرده است.

توجه شما را به گزارش دریافتی از یکی هموطنان ساکن گیلان جلب می کنیم:


اعلام وضعیت بحرانی شهر انزلی

سلام

وضعیت در شهر انزلی بحرانی است در بندرانزلی در طول ۴ روز گذشته حدود ٣ متر برف باریده و مردم در خانه های خودشون حبس شدن . شبکه های داخلی فقط دارن در مورد رحمت الهی صحبت میکنن لطفا شما صدای ما رو به گوش همه مردم برسونید . یکی از روستاهای شهر انزلی به اسم آبکنار زیر برف مدفون شده و امکانات برای نجات مردم این روستا که حدود ٢ هزار نفر جمعیت داره وجود نداره .

برف تا فردا ادامه داره و بعد از اون خطر قطع گاز به علت یخ زدن لوله ها وجود داره ، ما رسانه ای نداریم خواهش میکنم شما صدای این مردم مظلوم باشید.

من خودم ساکن شهر انزلی هستم و با توجه به اینکه اینجا امکانات برای مردم بیشتره ولی مردم دارن برای زندگی میجنگن ، اینجا وضعیت از حالت بحران هم بدتر شده حالا شما تصور کنید شرایط مردم روستایی که حدود ٢۵ کیلومتر از هر طرف زیر ٣ متر برف مدفون شدن .

مسئولین به دروغ میگن که راه ها باز شده ولی همه میدونن دروغه .











مرگ چهار نفر در تنکابن (شهسوار) به دلیل مشکلات ناشی از برف

No comments:

Post a Comment