Tuesday, February 4, 2014

تصاویر بسیار نادر: آخوندی در حال انجام کار بدنی

327872 959 تصاویر بسیار نادر: آخوندی در حال انجام کار بدنی 327873 880 تصاویر بسیار نادر: آخوندی در حال انجام کار بدنی



در پی بارش برف در شهرستان گلپایگان، امام‌جمعه و برخی از مسئولان این شهر اقدام به برف‌روبی معابر کردند.


امام جمعه گلپایگان درباره این حرکت گفت: در چنین مواردی نباید انتظار داشته باشیم فقط شهرداری تمام خیابان‌ها و کوچه‌ها را برف‌روبی کند بلکه باید با روحیه همکاری، مردم جلوی خانه و حتی محله خود و کارکنان دولت مقابل ادارات خود را از برف و یخ پاک کنند.


چهار بیمار در شهرستان تنکابن استان مازندران به دلیل بارش برف و بسته‌شدن راه‌ها نتوانستند به بیمارستان منتقل شوند و جان‌شان را از دست دادند.


به گزارش روزنامه شرق، یک پزشک بیمارستان تنکابن که نامش فاش نشده، گفت: “تا این لحظه سه بیمار دیالیزی و یک بیمار دارای ضایعه مغزی ساکن در روستاهای اطراف شهر تنکابن به‌دلیل نرسیدن به بیمارستان در خانه محل زندگی خود فوت کرده‌اند.”


وی افزود: “سه آمبولانس ما در حال گشت‌زنی در شهر هستند اما چون هنوز برف در حال بارش است امکان تردد جز در خیابان‌های اصلی شهر را ندارند، هم‌اکنون راه‌های روستایی و خیابان‌های فرعی شهر به‌صورت کامل بسته است. در خیابان‌های اصلی شهر هم تنها ماشین‌های شاسی‌بلند و دارای امکانات فنی توانایی عبورومرور دارند.”


به گفته این پزشک “در صورت ادامه این وضعیت امکان افزوده‌شدن بر تعداد تلفات دور از انتظار نیست.”




برف بی‌سابقه درغرب مازندران و شرق گیلان دو استان سرسبز ایران را به جهنم تبدیل کرده است. قطع راه‌های ارتباطی، آب، برق، تلفن، افت شدید فشار گاز و کمبود مواد غذایی زندگی مردم را مختل کرده است.توجه شما را به گزارش دریافتی از یکی هموطنان ساکن گیلان جلب می کنیم:


اعلام وضعیت بحرانی شهر انزلی

سلام

وضعیت در شهر انزلی بحرانی است در بندرانزلی در طول ۴ روز گذشته حدود ٣ متر برف باریده و مردم در خانه های خودشون حبس شدن . شبکه های داخلی فقط دارن در مورد رحمت الهی صحبت میکنن لطفا شما صدای ما رو به گوش همه مردم برسونید . یکی از روستاهای شهر انزلی به اسم آبکنار زیر برف مدفون شده و امکانات برای نجات مردم این روستا که حدود ٢ هزار نفر جمعیت داره وجود نداره .

برف تا فردا ادامه داره و بعد از اون خطر قطع گاز به علت یخ زدن لوله ها وجود داره ، ما رسانه ای نداریم خواهش میکنم شما صدای این مردم مظلوم باشید.

من خودم ساکن شهر انزلی هستم و با توجه به اینکه اینجا امکانات برای مردم بیشتره ولی مردم دارن برای زندگی میجنگن ، اینجا وضعیت از حالت بحران هم بدتر شده حالا شما تصور کنید شرایط مردم روستایی که حدود ٢۵ کیلومتر از هر طرف زیر ٣ متر برف مدفون شدن .

مسئولین به دروغ میگن که راه ها باز شده ولی همه میدونن دروغه .












تصاویر بسیار نادر: آخوندی در حال انجام کار بدنی

No comments:

Post a Comment