Monday, May 13, 2013

دروغ پردازی سایت مدعی حفاظت از ارزشها و مقدسات: گلشیفته فراهانی به قتل رسید

Golshifteh



صدای مردم :   سه روز پیش جنازه ی گلشیفته فراهانی در خانه ای متروکه پیدا شد. به گزارش سیتنا به نقل از برخی منابع اینترنتی، گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و اصابت تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.


 سه روز پیش جنازه ی گلشیفته فراهانی در خانه ای متروکه پیدا شد.

به گزارش سیتنا به نقل از برخی منابع اینترنتی، گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و اصابت تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.


در قسمت دربارهٔ ما ، سایت صدای مردم اینطور معرفی‌ شده است:


پایگاه خبری تحلیلی صدای مردم با استعانت از خداوند متعال و امید به توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فدا،با رویکردی خبری  و محور قرار دادن اطلاع رسانی سریع  و بموقع ،پا به عرصه  اطلاع رسانی گذاشت.این رسانه در چار چوب مشی رسانه ای اش، خود را ملتزم به حرکت در راستای حفاظت از ارزشها و مقدسات مردم می داند. این پایگاه خبری ، مشی رسانه ای خود را بر پایه اصل آزادی اطلاع رسانی قرار داده  و تمامی مسائل استان و کشور به جز آن دسته از مواردی که مشمول خطوط قرمز اعلام شده از سوی نهاد های مسئول است در اتاق شیشه ای خود مورد نقد قرار می دهد.این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و  با شماره ۲۷۴۱۶۸۴۵۲۷  نیز در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی کشور به ثبت رسیده است.



دروغ پردازی سایت مدعی حفاظت از ارزشها و مقدسات: گلشیفته فراهانی به قتل رسید

No comments:

Post a Comment