Sunday, May 12, 2013

دروغگویی علنی احمدی‌نژاد و مشایی

احمدی نژاد: شما بگید که منم مرخصی گرفتم امروز.

مشایی هم با تکان دادن سرش نشان می دهد که متوجه سخن احمدی نژاد شده است.



نشست خبری مشترک کاندیدای اصلی دولت با محمود احمدی نژاد در حالی برگزار شد که پخش یک فیلم در یکی از رسانه ها نشان می دهد، احمدی نژاد در پاسخ به فریادهای خبرنگاران مبنی بر غیرقانونی بودن اقدام دولت در معرفی کاندیدا، به صورت بداهه دلیلی به ذهنش می رسد که اتفاقا بیان آن را به مشایی هم توصیه می کند.


 پس از این که احمدی نژاد روز شنبه به وزارت کشور آمد و از تریبون مخصوص کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به نفع کاندیدای خود استفاده کرد، خبرنگاران حاضر در محل این اقدام وی را خلاف قانون خواندند.


احمدی نژاد در بدو ورود و در هنگام ثبت نام مشایی وقتی با سئوال خبرنگاران درباره غیرقانونی بودن اقدامش برای معرفی کاندیدا مواجه شد، هیچ پاسخ روشنی نداشت و فقط در جواب لبخند زد.  اما پس از قرار گرفتن پشت تریبون انگار که به صورت بداهه موضوعی به ذهنش خطور کند، در پاسخ به اعتراض خبرنگاری که اقدامش برای معرفی کاندیدا و استفاده از تریبون کاندیداها را غیر قانونی می خواند اعلام کرد که « امروز را مرخصی گرفته ام»


البته او این موضوع را به مشایی هم یادآوری کرد و به صورت پنهانی در سر و صدای تصویربرداران، عکاسان، خبرنگاران و چند ده حامی او که معلوم نبود چگونه پای به جایگاه خبرنگاران ستاد انتخابات کشور گذاشته اند، از او خواست در سخنرانی اش بگوید که احمدی نژاد امروز را برای همراهی وی جهت ثبت نام، مرخصی گرفته است.


در فیلمی که از صحنه هماهنگی احمدی نژاد و مشایی درباره گفتن این جمله توسط یکی از سایت های خبری منتشر شده است، احمدی نژاد پیش از آغاز سخنرانی کاندیدای مطلوبش به او می گوید « بگویید من مرخصی گرفته ام امروز» مشایی هم با تکان دادن سرش نشان می دهد که متوجه سخن احمدی نژاد شده است.


مشایی پس از مقدمه چینی برای حاضرین می گوید: احمدی نژاد پس از ۸ سال تلاش برای اولین بار یک تنها روز یعنی امروز را در مرخصی است، برای این که قانونا بتواند در ستاد انتخابات و همراه من حضور داشته باشد.


 


 



دروغگویی علنی احمدی‌نژاد و مشایی

No comments:

Post a Comment