Sunday, December 15, 2013

به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

Image1 به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است دلایل و شواهد زیادی جمع آوری شده که نشان میدهد این حملات سازماندهی شده بود. طرفداران حکومت به سوالات مطرح شده پاسخی ندادند.[/caption]


در روز‌های گذشته چندین چهره بین المللی در فیسبوک مورد حمله فحاشان قرار گرفتند. پس از این حمله‌های سازماندهی شده علی‌ خامنه‌ای در سخنانی به مسئولین توصیه  کرد که به جای  پشت کامپیوتر نشستن و اینترنت و فیس بوک و این حرفها ، بازی‌های گرگم به هوا، الک دولک، ترویج کنند! همچنین به گزارش کلمه،  مخالفان حکومت ایران می‌گویند سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با بازداشت و “شکنجه” مدیران صفحه‌های پرطرف‌دار فیسبوک در این کشور، توانسته کنترل این صفحه‌ها را در  دست بگیرد.


منبع: وبلاگ مبارز نستوه


چند روزی است که درباره محتوا و نوع حملات که به صفحات مختلف در فیس بوک شده بود شک داشتم. از این رو من را وادار به این ساخت که یک سلسه تحقیقات در این باب انجام دهم . قبلا نیز مقاله ای در این باب نوشته بودم ولی مساله این حملات بسیار فراتر از این صحبت هاست. در این مقاله شاید با تصاویر فحاشی های عوامل جمهوری اسلامی رو به رو شوید از این رو از شما پوزش می خواهم .


قبل از هر چه باید به این پرسش پاسخ داد که چرا رژیم در فضای فیس بوک دست به همچین اقدامی زده است ؟


اول : رژیم جمهوری اسلامی برای کنترل برخی خواسته های اجتماعی مردم و توجیح سرکوب و خفقان و سانسور خود همیشه مواردی را در آستین دارد . مثلا رژیم بسیار خوشحال هست که بعضا در استادیوم ها فحاشی می شود و همین عامل را بهانه ای برای جلوگیری از حضور بانوان در ورزشگاه ها می داند. رژیم هیچ موقع موضوع تجاوز و اعتیاد را حل نکرده است ولی در اکثر مواقع کسانی که به جرم تجاوز یا فروش مواد  دستگیر می شوند را اعدام میکند . این نیز وسیله ای است برای توجیح مجازات اعدام  که در کنار آن زندانیان سیاسی و عقیدتی را اعدام کند.همچنین در مورد این مساله  فیس بوک رژیم با روانه کردن اوباش خود قصد دارد فیس بوک را محلی کثیف و نا امن جلوه دهد که عده ای فحاش در آن دست به فحاشی میزنند و این را بهانه فیلتر بودن فیس بوک قرار دهد .


نمونه ای از یک فحاش بسیجی در صفحه اوباما:


1466040 618418718225558 91289117 n به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

دوم : تعداد زیاد و نوع حملات نیز ما می توانیم به ماهیت سایبری بودن و سازمان یافته بودن حملات پی ببریم.برای مثال یک سری از این افراد با عضویت در یک سری صفحات خاص و فعال کردن نوتیفکیشن گیری به هنگام گذاشتن مطلب جدید سریعا به سمت گذاشتن کامنت اول و هدایت جریان و سوار شدن بر موج را به عهده می گیرند.


مثلا در اینجا شخصی با پروفایل افغانی و نشان ثاالله ! را میبینیم که روزانه از جمهوری اسلامی در صفحه سفارت مجازی امریکا دفاع میکن و تعداد مشخصی هم هستند که هر روز به او لایک میزنند  :


2013 12 11 181136 به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

سوم : بخش حمله کردن به نظراتی که بر ضد رژیم جمهوری اسلامی داده شده باشد. اگر در جایی دیده شود بر ضد جمهوری اسلامی نظراتی داده شود ، یک سری از افراد به آن نظر حمله می کنند برای نمونه این نظر خود من در سایت من و تو هست که بر ضد جمهوری اسلامی بوده و بسیارانی بهش حمله کردن آنهم با فحش هایی که در خور خود و امام راحلشان هست


2013 12 11 184541 به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

چهارم : فراموش نکنید جمهوری اسلامی بیش از ۶۰ هزار نیروی سایبری در استخدام خود دارد و این ۶۰ هزار نیروی سایبری برای کارهای مختلف از شناسایی مخالفین گرفته تا انجام جاسوسی برای رژیم و اخیرا این فعالیت‌های فیس بوکی انجام وظیفه می کنند.


یکی از مواردی که جمهوری اسلامی در این میان کاسب شد این هست که این فحاشی‌ها را سریعا به فرهنگ ۲۵۰۰ ساله ربط داده اند و عده‌ای خواسته و نا خواسته به راه افتاده اند که ببینید ملت با فرهنگ ۲۵۰۰ ساله چه می کند در صورتی که این را هم خود سایبری‌ها راه انداخته اند برای به زیر سوال بردن فرهنگ ۲۵۰۰ ساله ایران .


به نمونه دیگری از این فحاشی ها دقت کنید :


960087 10152098201455309 1499776189 n به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

در پایان این نکته را یاد آور میشوم که شاید این نیروهای سایبری از پروفایل های مجازی هم استفاده کنند یعنی نه عکس نه اسم متعلق به خودشان نباشد. پس بسیار مواظب این افراد باشید و هر نظری را نظر ملت ایران ندانید.



اخبار مرتبط:


واکنش فرناندا لیما به حمله های اخیر در صفحه فیسبوک اش: همچنان به فرهنگ و همه انسانها احترام می گذارم


بعد از مسی، و فرناندا لیما نوبت بازیکن بوسنیایی شد


صفحه رسمی‌ باراک اوباما نیز مورد هجوم ” حمله‌های سازمان یافته ” قرار گرفت


نامه شاهزاده رضا پهلوی به لیونل مسی وانتقادات مطرح شده



به یقین می توان گفت که حملات سایبری درون فیس بوک کار عوامل جمهوری اسلامی است

No comments:

Post a Comment