Tuesday, December 17, 2013

زنگ خطر جدی‌ برای‌ نسل فردا. با دوستان خود به اشتراك بگذاريد

 Image 11 زنگ خطر جدی‌ برای‌ نسل فردا. با دوستان خود به اشتراك بگذاريد



بر پایه تفاهم‌نامه ای میان آموزش و پرورش و حوزه مدارس تهران به حوزه علمیه وابسته می شود!


حرکت در چارچوب احکام دینی و مقررات نظام و نشر اندیشه “تبعیت از ولایت فقیه” از مهم‌ترین اهداف امضای چنین تفاهم‌نامه‌ای است.

محسن سازگارا می‌گوید: با توجه به سوء پیشینه روحانیون در مسایل جنسی، ورود آن ها به مدارس کودکان و نوجوانان را تهدید می کند


اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با “حوزه علمیه برادران استان تهران” تفاهم نامه‌ای را امضا کرده که بر اساس آن مدارس دولتی تحت پوشش این طرح به مدارس وابسته به حوزه علمیه تبدیل می‌شوند. قرار گرفتن خردسالان و نوجوانان زیر ۱۸ سال در دسترس اهالی حوزه می تواند فجایعی ناگفتنی به بار آورد.


گفتار روزانه محسن سازگارا دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲


بابک داد نیز در صفحه رسمی‌ فیسبوک خود می‌نویسد:


وقتی احمق‌ها برای یک ملت خواب می بینند، کابوس های خنده داری می بینند! رهبر معظم که دستور داده جمعیت ایران باید به ۱۵۰ میلیون نفر برسد، به تازگی برای نوجوانان بازیهای “الک دولک، لِی لِی و گرگم به هوا” را تجویز کرده و خواهان حذف بازیهای اینترنتی و رایانه ای شده اند. همچنین طبق مصوبه ای، قرار شده است در “مدارس دولتی” یک آخوند [از طلاب حوزه علمیه قم] به عنوان “مدیریت تربیتی” مستقر شود تا به نیازهای روحی(!) دختران و پسران نونهال پاسخ بدهند! جالب اینجاست که همین دیروز آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید قم درباره عملکرد حوزه‌ها گفت: “حوزه های علمیه؛ دیگر اشخاص برجسته و متخصص و متبحر تربیت نمی کنند!” باید نگران بود. شاید شما بتوانید فرزندتان را از مدارس دولتی نجات بدهید، اما بخش بزرگی از بچه های مردم در دامگه “ذهنیات خرافی” طلبه های حکومتی تربیت می شوند و همان کابوس که خنده دار می نمود؛ به “واقعیتی هولناک و مخوف” تبدیل خواهد شد. سئوال این است: چرا وزارت آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید(!) به این تفاهمنامه تن داد؟ و امروز با امضای آن، سرنوشت ۴۲۰۰ مدرسه دولتی را به حوزه علمیه سپرد؟! حوزه ای که خودش درگیر انحرافات اخلاقی و فقر فرهنگی است، امروز “مجوز رسمی مغزشوئی کودکان ایرانی” را از دست مسئولان “دولت تدبیر و امید”(!) گرفت. و این خبر خوبی نیست!


بابک داد


۲۶ آذر ۱۳۹۲




زنگ خطر جدی‌ برای‌ نسل فردا. با دوستان خود به اشتراك بگذاريد

No comments:

Post a Comment