Wednesday, December 11, 2013

سردار جعفری: موشک‌های موجود دو هزار کیلومتری هم به اسراییل می رسد

photo سردار جعفری: موشک‌های موجود دو هزار کیلومتری هم به اسراییل می رسد عکس از آرشیو[/caption]


به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی البرز؛سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ با سفر به استان البرز ساختمان فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی را در این مرکز افتتاح کرد و همزمان با افتتاح این ساختمان چندین پروژه دیگر در استان البرز آغاز به کار کردند.


وی درحاشیه افتتاح این ساختمان در خصوص مواضع اخیر آمریکا در رابطه با مذاکرات ژنو اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا چراغ راه ماست و هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اضافه کردن برد موشکی سپاه پاسداران با بیان اینکه برد موشک های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می کند عنوان کرد: ما به دنبال اضافه کردن برد موشک هایمان هستیم و توانایی انجام این کار را هم داریم و موشک های ما باید به اسراییل برسد و موشک های موجود دو هزار کیلومتری هم به اسراییل می رسد.


سردار جعفری همچنین گفت : در جلسه ای که صبح امروز با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد برنامه های خوبی به ویژه در بحث فرهنگی مصوب شد.


فرمانده سپاه: در ژنو حداکثرها را دادیم و حداقل‌ها را گرفتیم


محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران، روز سه‌شنبه نیز در سخنانی در مسجد امام صادق تهران بار دیگر نسبت به توافق هسته‌ای ژنو میان ایران و گروه ۵ + ۱ موضعی دوگانه و تردید‌آمیز گرفت. او با ابراز امیدواری از اینکه «ما در مذاکرات هسته‌ای چیزهای بیشتری نداده باشیم»، گفت که در مهلت ۶ ماهه‌ای که این مذاکرات برای رسیدن به یک توافق جامع تعیین کرده «چیزهایی که دادیم، حداکثری است و چیزهایی که گرفته‌ایم، حداقلی بوده است».


فرمانده کل سپاه پاسداران ایران می‌گوید که توافق ژنو یک معامله نابرابر بوده که البته هنوز در آن “از خط قرمز” عبور نشده است. به گفته وی، سپاه برای”حفظ سوریه” هر کاری را که لازم باشد انجام می‌دهد.



سردار جعفری: موشک‌های موجود دو هزار کیلومتری هم به اسراییل می رسد

No comments:

Post a Comment