Wednesday, December 11, 2013

صادق آملی لاریجانی: مخالفت با اعدام ، مخالفت با حکم اسلام است



 7 1 صادق آملی لاریجانی: مخالفت با اعدام ، مخالفت با حکم اسلام است


 رئیس قوه قضاییه گفت : همانطور که قبلاً هم اعلام کردیم بسیاری از اشکالاتی که با ادعای نقض حقوق بشر مطرح می‌شود، از جمله مخالفت با اعدام، در واقع مخالفت با حکم اسلام است زیرا قصاص نص قرآن کریم است.




 به گزارش خبرگزاری فارس آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک سالروز ولادت هفتمین پیشوای شیعیان حضرت امام موسی کاظم(ع)، سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز گرامی داشت و افزود: این نهاد ارزشمند یکی از ابتکارات حضرت امام به شمار می‌رود که برای کشور به یادگار مانده است.

رئیس دستگاه قضا با توجه به سخنان مهم روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاکید کرد: موضوع فرهنگ را باید در کشور جدی گرفت زیرا هویت امروز ما تحت تاثیر فرهنگی است که در بستری تاریخی شکل گرفته است.


آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه «فرهنگ‌ها و سنت‌ها، هویت ساز هستند» در تشریح این دیدگاه، گفت: وجود هر انسانی دارای دو بعد علم و عمل است که هر دو بعد متاثر از فرهنگ است به طوری که هر چه فرهنگ جامعه‌ای غنی‌تر و انسانی‌تر باشد هویت‌های برآمده از آن فرهنگ نیز متعالی‌تر خواهد بود.




صادق آملی لاریجانی: مخالفت با اعدام ، مخالفت با حکم اسلام است

No comments:

Post a Comment