Saturday, October 26, 2013

شاباش بر‌ا‌ی استریپر در مسجد ، شلاق برای جرعه ای شراب در کلیسا


به گزارش رادیو فرانسه به نقل از فاکس نیوز چهار نوکیش مسیحی ایرانی که در یکی از کلیساهای خانگی ایران دستگیر شده اند به دلیل نوشیدن شراب در یک مراسم مذهبی به تحمل هشتاد ضربه شلاق محکوم شده اند.


آیا به راستی‌ شرم آور نیست که در جمهوری اسلامی ایران برای نوشیدن جرعه‌ای شراب در کلیسا که جزو آیین مسیحیت است، آن افراد را به شلاق محکوم کنند، ولی‌ خودشان حتی در مساجد برنامه رقص و آواز و استریپتیز در حضور یک آخوند برگزار کنند؟ آیا اثرات منفی‌ یک جرعه شراب به هنگام مناجات اثر تخریبی‌ بیشتری برای جامعه دارد یا تصویب قانون ازدواج با فرزند خوانده که اخیرا به تصویب شورای نگهبان هم رسیده است؟


آیا آقای خاتمی که در یکی‌ از سخنرانی‌‌های خود تاکید کردند که دموکراسی‌ غیر دینی را نمی‌خواهند، می‌توانند نظر خودشان را دربارهٔ این موضوعات بیان کنند؟


علیه قانونی شدن سوء استفاده جنسی از کودکان در جمهوری اسلامی ایران


روز ۲۲ سپتامبر٬ یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی در ایران٬ مجلس حکومت اسلامی قانونی تصویب کرد که بر اساس آن به ناپدری اجازه ازدواج با فرزند خوانده را میدهد.


یکی از اعضای مجلس در دفاع از این لایحه گفت: “با توجه به اینکه در اسلام کودکی که به فرزندی پذیرفته شده٬ بعنوان فرزند واقعی در نظر گرفته نمیشود٬ قانون شریعت اسلامی به سرپرست اجازه ازدواج و برقراری رابطه جنسی با فرزند خوانده را میدهد.”


این قانون تکان دهنده ازدواج با کودک را، که قبلا هم در جمهوری اسلامی قانونی بود، مورد تشویق قرار میدهد و این چیزی نیست جز تشویق پدوفیلی رسمی. بر اساس این لایجه هیچ کودکی که به فرزندی پذیرفته شود٬ نمیتواند در خانه احساس امنیت کند. این لایحه، مانند بسیاری از قوانین دیگر در جمهوری اسلامی، ناقض کرامت و حقوق کودکان است و باید متوقف شود.


نهاد کودکان مقدمند و سازمان فتنه “جنبش برای آزادی زن” مجلس شورای اسلامی و این قانون ضد انسانی را بشدت محکوم کرده و از همه سازمانهای مدافع حقوق کودک و همه مردم در سراسر جهان میخواهد به جمهوری اسلامی و مجلس اسلامی اش که به تجاوز به کودکان رسمیت میدهد و مبلغ پدوفیلی رسمی است بشدت اعتراض کنند.



 


به امضای تک تک شما نیازمندیم: علیه قانونی شدن سوء استفاده جنسی از کودکان در جمهوری اسلامی ایران


اگر امروز سکوت کنیم فردا با خیل عظیم کودکانی در جامعه رو به رو خواهیم بود که تمام زندگی شان قربانی نوعی از برده داری جنسی شده است. آیا شما این را می خواهید؟


لطفا این بیانیه را امضا کنید تا صدایمان را به گوش قانون گذاران برسانیم و نشان دهیم فشار افکار عمومی و سطح شعور اجتماعی ساکت نمی نشیند!


Screen Shot 2013 10 11 at 8


از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون دست کم سیصد تن از نوکیشان مسیحی ایرانی دستگیر و زندانی و شماری از کلیساهای خانگی آنان بسته شده اند. بر اساس برخی برآوردها دست کم ۳۷۰ هزار ایرانی مسلمان به دین مسیحیت گرویده اند، و افزایش شمار مسیحیان به عامل نگرانی شدید حکومت مذهبی ایران تبدیل شده که اسلام شیعه را به دین دولتی و روحانیت در قدرت را به متولی مذهب رسمی مبدل ساخته است. بر اساس برخی تحلیل‌ها هم اکنون مسیحیت بعد از اسلام دومین دین در ایران به شمار می رود. بسیاری از ایرانیانی که در واکنش به دین دولتی به مسیحیت و یا دیگر ادیان می پیوندند به دلیل ترس از سرکوب و آزار از اعلام علنی باورهای مذهبی خود خودداری می ورزند.



شاباش بر‌ا‌ی استریپر در مسجد ، شلاق برای جرعه ای شراب در کلیسا

No comments:

Post a Comment