Wednesday, October 30, 2013

در دولت راستگویان چه کسی راست می‌گوید؟

1393859 178933622297646 864013886 n


رئیس‌جمهور: صندوق کاملا خالی و بدهکار است


حسن روحانی چند روز پیش در مراسم آغاز نمادین سال تحصیلی دانشگاه‌ها، با اشاره به این‌که دولت یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرده است که با یک خزانه خالی و انبوهی از بدهکاری مواجه است، تصریح کرد: «در گزارش هفته گذشته یک صندوق اعلام کرد که بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است و صندوق دیگری گفت طلبکاریش بیش از اینهاست، البته این‌ها گوشه‌ای از بدهکاری‌های دولت است.»   (فرارو، ۲۵ مهر ۱۳۹۲)


اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور: موجودی صندوق توسعه ملی ۳۲ میلیارد دلار است.  (روزنامه اقتصادی آسیا – ۲۹ مهر ۱۳۹۲)


علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که بانک مرکزی از ذخایر ارزی مناسبی در خارج برخوردار است، گفت: صندوق توسعه ملی هم بالای ۵۰ میلیارد دلار ذخیره ارزی دارد. ( خبرگزاری مهر – ۵ آبان ۱۳۹۲ )



فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر روحانی در مورد خالی بودن خزانه، گفت: آقای رییس جمهور موجودی کیف خود را برای خارجی‌ها رو نکنید.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور امروز خود افزود: رییس کمیسیون برنامه و بودجه می‌گوید که دولت را با پول کافی تحویل گرفته‌اید ضمن اینکه اگر نیمی از زنان ایران طلاهای خود را زیر پای رهبری بریزند می‌توانیم تمام بانک‌های آمریکا را بخریم. فراموش نکنید که شما مردان خوش‌ذوق در مناسبت‌ها برای دختران و همسران خود طلا می‌خرید.



در دولت راستگویان چه کسی راست می‌گوید؟

No comments:

Post a Comment