Wednesday, January 1, 2014

نسرین ستوده: عاملان سرقت از خانه‌ام را شناسایی کنید

 841049 10152095299023954 492809437 o نسرین ستوده: عاملان سرقت از خانه‌ام را شناسایی کنید


پس از آنکه خانه نسرین ستوده در غیابش مورد دستبرد و یورش قرار گرفت،  او در نامه‌ای به رییس قوه قضاییه بر این مساله تصریح کرد که  سرقت مذکور را به کسانی نسبت دهم که اینجانب را ” مخالف” خود می دانند.


به گزارش ندای‌ سبز آزادیاو در نامه خود به صادق لاریجانی خواسته است که نسبت به شناسایی وتعقیب و جبران خسارات وارده اقدام نمایید.


هفته پیش در غیاب نسرین ستوده عده‌ای به خانه او یورش برده و با برهم زدن کلیه اشیا و اثاثیه خانه به گفته همسرش تقریبا همه چیز را با خود برده اند.


در پی دیدار هیاتی از اتحادیه اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی، طی روزهای اخیر حملات گسترده‌ای از سوی مقامات حکومتی  به این دو صورت گرفت.


نسرین ستوده وکیل دادگستری نسرین ستوده  از ۱۳ شهریور ۱۳۸۹ تا ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی»، در زندان اوین به سر برد و همزمان با سفر روحانی به نیویورک از زندان آزاد شد.


در نامه نسرین ستوده به رییس قوه قضاییه آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند, منزلم درتاریخ ۶/۱۰/۹۲ مورد دستبرد عده‌ای سارق قرار گرفت وکلیه ی طلا‌های موجود در منزل و از جمله طلاهای امانتی مورد سرقت قرار گرفت. قصد آن ندارم سرقت مذکور را به نیروهای امنیتی نسبت دهم ، اما حجم حملات و هجوم لفظی که طی هفته‌های اخیر علیه من وخانواده‌ام صورت گرفته است ، این حق را به من می دهد که سرقت مذکور را به کسانی نسبت دهم که اینجانب را ” مخالف” خود می دانند.


معهذا صرفنظر از اینکه چه کسی یا کسانی مبادرت به چنین کاری کرده اند ، از شما به عنوان شخصی که ریاست قوه قضاییه را به عهده دارید ، می خواهم که نسبت به شناسایی وتعقیب و جبران خسارات وارده اقدام نمایید.


بدیهی است حفظ امنیت جانی و مالی من وخانواده‌ام به عهده حکومت ایران می باشد. اینجانب با اعلام این مطلب خاطر نشان می سازم که  مسئولیت هر گونه اقدامی علیه خود و خانواده‌ام متوجه آن قوه به عنوان قوه‌ای  است که باید حافظ جان و مال شهروندان صرفنظر از اعتقادات، رنگ، نژاد، قوم، مذهب و جنسیت باشد.


هر چند سالیان طولانی است دگر اندیشان مورد تضییقات مالی قرار می گیرند تا جایی که از امرار معاش محروم می شوند، و این تهدید مداوم باز جویان است ، اما دوست دارم به شما بگویم : با وضعیت مالی خوب یا بد ، با جایزه یا بی‌جایزه, با پروانه یا بی‌پروانه، با همان بضاعت اندک خویش برای استقرار عدالت تلاش خواهم کرد. شاید گوشه‌ای از این عدالت به شما و فرزندان تان نیز برسد. در این خصوص البته به فرزندان تان بیش از شما می اندیشم و برای آنها آرزوی زندگی بهتر و صلح وآرامش بیشتر می کنم. همان طور که این آرزوهای بزرگ را برای فرزندان خود می نمایم.


شاید با آرزوهای ما، فرزندان مان زندگی بهتر و صلح وآرامش بیشتری را تجربه کنند.


شاید بتوانیم از آنان بیاموزیم چگونه با صبر و بردباری زندگی آرام تری را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.








نسرین ستوده: عاملان سرقت از خانه‌ام را شناسایی کنید

No comments:

Post a Comment