Wednesday, January 15, 2014

بازگشت به ایران موضوع برنامهٔ افق صدای آمریکا

لازم به ذکر است سیامک دهقانپور و همسرش حمیده آرمیده، چندین سال تریبون صدای آمریکا را در اختیار ابراهیم نبوی قرار دادند



جمشید اطیابی: شرف تن فروش هزاران برابر بیشتر از خود فروش و ایفای نقش قاصدک و ملیجک جمهوری اسلامی در شکل و شمایل نویسنده است! ابراهیم نبوی و اظهار ندامتش وقاحت را از مرز فراتر برده. این برنامه افق را بشنوید و قضاوت کنید


بصیر نصیبی: ما برنامه‌های افق را منتشر نمی کنیم اما یاداشت کوتاهی در فیس بوک در باره شبه انسانی زیر عنوان نبوی منتشر شده که به این خاطر برنامه افق هم به صفحه ما راه پیدا کرد.نبوی چماقدار سروش در انقلاب فرهنگی بود وفرستاده ج. اسلامی برای تبلیغ نظام ادمخوار.


امبد بهروزی نوشت: کامنت‌ها جالب هستند


از جمله این کامنت: اقای نبوی! حسین درخشان هم وقتی داشت میرفت ایران همین حرفهای شما رو زد!!! اونم فکر میکرد که ۶ ماه میره زندان و میاد بیرون! ولی به اعدام محکومش کردن، تو دادگاه تجدید نظر هم حکم اعدامشو کردن ۲۰ سال حبس! اونم مثه شما قبل ایران اومدن خوب خوش رقصی کرده بود واسه حکومت! تا تونسته بودم به منتقدین حکومت توهین کرده بود! زیاد دلتو خوش نکن ! فکر نکن به وقایع سال ۸۸ گفتی فتنه و به اقای محمدی توهین کردی مورد لطف و عنایت حکومت قرار میگیری! دلقکی مثه تو که حاضره واسه منافعش چند روز یه بار رنگ عوض کن واسه حکومت جمهوری اسلامی هم هیچ ارزشی نداره!



لطفا برای آشنایی بیشتر با ماهیت پلید  ابراهیم نبوی این مامور وزارت اطلاعات مطلب زیر را حتما بخوانید:








بازگشت به ایران موضوع برنامهٔ افق صدای آمریکا

No comments:

Post a Comment