Saturday, January 11, 2014

محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی



پایگاه خبری تحلیلی انتخاب دوستی رفیق‌دوست با حسن روحانی به سال‌های دور برمی‌گردد. او معتقد است روحانی نه اصولگراست نه اصلاح‌طلب؛ هم اصولگراست هم اصلاح‌طلب …


صفحه آخر برنامه ای ست متفاوت که بطور زنده هرجمعه ساعت هشت تا نه شب پخش می شود. صفحه آخر، بیش از آن که به خبرها بپردازد، به آدمهای خبر می پردازد تا با نگاهی بی طرفانه، دیروز و امروز آدمها را در برابر بینندگان قرار دهد. مجری صفحه آخر هر جمعه آدمهای متفاوتی از اخبار هفته را زیر ذره بین می گذارد.


5555 محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی


خانه هدایت اسلامی (بنگاه خیریهٔ گل یاس) کرج، مرکزی زیر نظر بنیاد نور بود که که درجمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه به نگهداری بیش از یک هزار دختر(با سن ۷ سال به بالا) در طی چند سال دوران فعالیت خود می‌پرداخت. با فرار یکی از دختران از این مرکز و مراجعه به مطبوعات و دفتر محمد خاتمی، گزارش‌هایی در رسانه منتشر شد که حاکی از سوء استفاده جنسی از دختران ایرانی در سنین مختلف، ربودن دختران ایرانی، بهره‌گیری جنسی رئیس دادگاه انقلاب کرج و برخی دیگر از مقامات بلندپایه از دختران ایرانی، معتاد کردن و تجارت دختران ایرانی و فرستادن و قاچاق دختران ایرانی برای روسپیگری در کشورهای عربی شیخ نشین خلیج فارس بود داشت.

این مرکز زیر نظر بنیاد نور متعلق به محسن رفیقدوست اداره می‌شد.


فعالیت این مرکز پس از آن فاش شد که والدین یک دختر با ارائه شکایتی اعلام کردند که دختر۱۷ ساله‌شان پس از ربوده شدن به مرکزی بنام خانه هدایت در کرج منتقل شده و مسئولان این مرکز از تحویل دادن دخترشان خودداری می‌کنند. با تحقیقات پلیس مشخصی شد که دهها دختر دیگر نیز به عناوین مختلف به این مرکز آورده شده‌اند.

رسانه‌ها از دستگیری برخی دیگر از مسولان این مرکز به اتهام ربودن دختران، سو استفاده و انتقال آنان به کویت و دبی خبر دادند.

در میان متهمان پرونده؛ دادگاه تنها آخوند هادی منتظری مقدم رییس دادگاه انقلاب کرج و از مسئولان مرکز را به حدود ده سال حبس و شلاق محکوم کردو احکام سایر متهمان و دیگر مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ولایت مطلقه فقیه به جزای نقدی تبدیل شد!!!


اتهامات آخوند هادی منتظری مقدم رییس دادگاه انقلاب کرج در دادگاه :توقیف ونگهداری دختر ۱۷ ساله‌ای به نام «سمن»، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در جهت اداره کردن مؤسسه غیر قانونی «گل یاس» کرج (خانه هدایت)، مشارکت در تحویل ندادن نوزادان بدون سرپرست به خانواده‌هاشان، اخذ رشوه به مبلغ ۵ میلیارد ریال، مشارکت در جلب و توقیف و حبس غیرقانونی چهار فردو جعل عنوان قاضی ویژه مواد مخدر” اعلام شد.

پس از آزادی آخوند هادی منتظری مقدم با قید وثیقه!!! رسانه‌ها از ناپدید شدن دختری که با مراجعه به مطبوعات وضعیت این مرکز را افشا کرده بود گزارش دادند!!!

مسایل مربوط به ۱۹ دختر ۷ساله‌ تا ۲۰ ساله‌ای که در این مرکز به زور نگهداری می‌شدند در دادگاه مسکوت گذاشته شد.


تبلیغات اسلامی در ایران برای فاحشه گری رسمی


در انتها نگاهی‌ داریم به  سایت ازدواج موقت  که با استناد به فتوای آیت‌الله مکارم شیرازی به صورت رسمی‌ تحت دامین  ir.  فعالیت می‌کند و اقدام به ثبت نام از زنان و مردان متقاضی، معرفی‌، دریافت هزینه معرفی‌، دریافت هزینه مکان،… مینماید.


در ادامه توجه شما را به مقاله دکتر گلمراد مرادی نویسنده و استاد دانشگاه ساکن هایدلبرگ، آلمان  که در ۲۸ فوریه ۲۰۱۱ نگاشته شده جلب می‌کنیم.


Screen Shot 2013 09 14 at 2 محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی



محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی

No comments:

Post a Comment