Friday, April 19, 2013

مصباح یزدی: شرایط زندگی ام طوری نبود به جبهه بروم

مصباح یزدی پایداری



مصباح یزدی در پاسخ به انتقادهایی که چرا در زمان جنگ نقشی در جبهه ها نداشت گفته است: حضور در جبهه‌ها و نیز کمیته امداد دو موضوعی هستند که همواره به حضور افراد در آنها غبطه می‌خورم.هرچند شرایط زندگی‌ام طوری نبود که بتوانم وارد آنها شوم و فعالیت کنم. …



مصباح یزدی در پاسخ به انتقادهایی که چرا در زمان جنگ نقشی در جبهه ها نداشت گفته است: حضور در جبهه‌ها و نیز کمیته امداد دو موضوعی هستند که همواره به حضور افراد در آنها غبطه می‌خورم.هرچند شرایط زندگی‌ام طوری نبود که بتوانم وارد آنها شوم و فعالیت کنم.


به گزارش خبرگزاری فارس، محمد تقی مصباح یزدی در جمع مسئولان کمیته امداد امام خمینی کل کشور، کمیته امداد را از جمله لایه‌های کوچک خدمات فراوان امام دانست و افزود: این نهاد مقدس در آغاز با سادگی و کمترین امکانات کار خود را شروع کرد و امروز می‌بینیم که خدمات کمیته امداد محرومان و مستضعفان سراسر کشور را زیر پوشش قرار داده است.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در این سن و سال به دو موضوع غبطه می‌خورم گفت: حضور در جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس و حضور در کمیته امداد، این دو مطلب هستند هرچند شرایط زندگی‌ام طوری نبود که بتوانم وارد آنها شوم و فعالیت کنم.


وی اما توضیح نداده است در حالی که روحانیون زیادی در زمان جنگ به جبهه می رفتند، چه دلیلی مانع از رفتن وی به جبهه شده است.


مصباح یزدی ریشه‌کن کردن کامل فقر را توقعی بیجا دانست و تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های فراوانی که در سال‌های پس از انقلاب وجود داشته اما مشاهده می‌کنیم در طول ۳۴ سال گذشته خدمات درخشان و قابل توجهی از سوی کمیته امداد صورت گرفته است.



منبع: کلمه



مصباح یزدی: شرایط زندگی ام طوری نبود به جبهه بروم

No comments:

Post a Comment