Wednesday, April 17, 2013

اظهارات اهانت آمیز محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نسبت به لباس زنانه

رحیمی: اولین شوک را در ماه های آتی به کشورهایی که در مقابل آمریکا چادر به سرکرده اند وارد می آوریم


زنان چادری محمدرضا رحیمی امروز در مراسم آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت در تهران با اشاره بر اینکه مدیران دولت این روزها دل به بهار بسته اند، تاکید کرد: اولین شوک را در ماه‌های آتی بر کشورهایی وارد خواهیم کرد که در مقابل آمریکا چادر به سر زده اند.

inn b r box inn b l box

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب 

محمدرضا رحیمی این شوک را در قالب ایجاد توازن میان واردات و صادرات غیرنفتی دانست و افزود: چرا صادرات ما افزایش نیابد اتفاقا امروز صادرات به صرفه تر است به دلیل آنکه در گذشته اگر کالایی صادرمی شد با دلار ۱۰۵۰ تومان بود اما امروز صادرات با دلار آزاد صورت می گیرد.


به گزارش انتخاب به نقل از خبر، وی درعین حال خطاب به مدعوین خارجی حاضر در این مراسم تاکید کرد: تحریم در روزهای ابتدایی سخت و شکننده بود اما در زمستان خوشبختانه این تحریم در فریزهای دولت یخ زد و هیچ آفتابی هم برای آب شدن آن نخواهد تابید.


رحیمی در راستای اظهارات وزرای اقتصاد و نفت در این مراسم متذکرشد: همانطور که وزرای دولت هم تاکید کردند تحریم همانند سیلی بود که روان شد اما در نهایت به سدهای ریخته شد و چرخ‌های صنعت را چرخاند.


به گفته وی ، ایران با کشورهایی آفریقایی و لیبی متفاوت است و در مقابل دشمنان سر خم نخواهد کرد چرا که به صورت مستقل عمل می کند و نفت خود را هر موقع که بخواهد می فروشد و نخواهد شیرهای نفت را می بندد.


معاون اول رئیس جمهور این مساله را با خاطره‌ای از سه سال پیش و دیدار با نخست وزیر چین ربط داد و تصریح کرد: سه سال پیش به نخست وزیر چین هم گفتم که همه کشورهای نفت خیز به نوعی وابسته به آمریکا هستند و اگر این کشور اراده کند می تواند صنعت چین را بخواباند اما تنها کشوری که مستقل است و در هر شرایطی خودش تصمیم می گیرد ایران است و در این شرایط به نفع شماست که در کنار ایران بمانید.


البته محمدرضا رحیمی این هشدار را مورد توجه هندی‌ها هم دانست و اضافه کرد: ما می خواهیم به آمریکا درس انسانیت بدهیم و دراین راه پایدار خواهیم بود.


به گفته او امنیت انرژی ایران در جهان رتبه اول را دارد و متذکرشد: امسال با وجود تحریم‌ها ما حقوق کارکنان خود را ۲۵ درصد افزایش داده ایم و علاوه بر آن به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته ایم که نشان می دهد ایرام مقاوم تر از هر سال دیگری پایداراست.


معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران آماده مدیریت شدیدترین تحریم‌های هوشمند و سرسختانه غرب است، گفت: امروز برخی از کشورهای خارجی و غربی تحریم کننده نفت ایران ذلیل و چادر به سر شده اند.

رحیمی همچنین به تحریم فروش انواع هواپیما به ایران توسط برخی از کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: پس از این محدودیت بین المللی با مشارکت متخصصان داخلی، ایران هواپیماهای بومی و ملی را طراحی کرد و هم اکنون پروازهای آزمایشی هواپیماهای ایرانی آغاز شده است.

وی با اشاره به خودکفایی ۷۰ درصدی صنعت نفت از طریق کالا و تجهیزات خارجی، بیان کرد: پس از اجرای هر تحریم بین المللی ایران با اجرای راهکارهایی درهای تحریم را بازگشایی کرد و هم اکنون در بسیاری از صنایع به خودکفایی کامل دست یافته ایم.





اظهارات اهانت آمیز محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نسبت به لباس زنانه

No comments:

Post a Comment