Monday, April 22, 2013

تقدیر از جعفر پناهی و کامبوزیا پرتوی

 


920202 3


 


به گزارش سپیده دم  انجمن حمایت از حیوانات  با اهداء لوح تقدیر از جعفر پناهی و کامبوزیا پرتوی بخاطر ساخت فیلم پرده تقدیر کرد.


در این نشست صمیمانه که در منزل جعفر پناهی برگزار گردید پس از نمایش فیلم پرده رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از حیوانات لوح تقدیر انجمن حمایت از حیوانات را به این دو فیلمساز بواسطه پرداختن به موضوع مشکلات صاحبان حیوانات خانگی (سگ) در این فیلم اهدا نمود.


درباره فیلم:

پرده (به انگلیسی: Closed Curtain) فیلمی از جعفر پناهی و کامبوزیا پرتوی که با دوربین شخصی پناهی و در ویلایی در شمال ایران در سال ۲۰۱۲ ساخته‌شده است. این فیلم در بخش مسابقه جشنوارهٔ فیلم برلین شرکت‌ کرده و برنده خرس نقره‌ای برای بهترین فیلم‌نامه شد.

این فیلم داستان مردی است که از ترس مأموران همیشه سگ خود را در ساک دستی‌اش پنهان می‌کند و برای فرار از سگ کشی، به همراه سگش به ویلایی در شمال پناه برده و پرده های خانه اش را بسته است…


متن لوح تقدیر انجمن حمایت از حیوانات:

به نام فرمانروای جاوید و مطلق اقالیم گوهر و هنر

هنرمند گرانقدر جناب آقای جعفر پناهی

بدینوسیله از حضرتعالی بواسطه پرداختن به موضوع نگهداری از حیوانات خانگی و مشکلات مرتبط با آن در فیلم «پرده» قدردانی می‌گردد. باعث سرافرازی است که این فیلم توانست در مجامع بین‌المللی توجه اهالی هنر و فرهنگ را به خود معطوف کرده و به پشتوانه بینش و ساخت لطیف و ظریف در تاریخ هنر این سرزمین ماندگار شود. از خالق زیبایی‌ها مسالت داریم که توفیق رفیق طریقتان گردد و آثار ارزشمندتان در خاطره‌ها ماندگار باشد.




تقدیر از جعفر پناهی و کامبوزیا پرتوی

No comments:

Post a Comment