Sunday, November 17, 2013

یک دختر دانشجو بهمراه برادرش در بوکان بازداشت شدند

نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران ٢ خواهر و برادر بوکانی را در منزلشان، بازداشت کردند.

13982m8521feb6 f738 497d 9a1e 006b546c0f73 یک دختر دانشجو بهمراه برادرش در بوکان بازداشت شدندبه گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، صبح روز شنبه بیست و پنجم آبان‌ماه، مأموران وزارت اطلاعات ایران یک دختر دانشجو به نام افسانه بایزیدی ٢٨ ساله همراه با برادرش شاهو بایزیدی ٢۵ ساله را در منزلشان بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال دادند.


یک منبع مطلع به خبرنگار کُردپا گفت: افسانه بایزیدی فرزند ابوبکر، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور می‌باشد که به همراه برادرش به دلایل نامعلومی توسط نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران، بازداشت شدند.


همین منبع اشاره کرد: شاهو بایزیدی در بوکان به کار مکانیکی مشغول است و تنها به دلیل اینکه تلاش کرده مانع از بازداشت خواهرش شود، وی را نیز بازداشت نمودند.


وی که نخواست نامش فاش گردید در ادامه افزود: خانواده‌ی این خواهر و برادر از روز گذشته به طور مستمر به اداره‌ی اطلاعات و مراکز امنیتی حکومت اسلامی ایران در بوکان مراجعه کرده‌اند اما مراکز امنیتی از پاسخگویی به این خانواده امتناع می‌کنند.


تا لحظه‌ی انتشار این خبر از مکان نگهداری و علت بازداشت افسانه و شاهو بایزیدی که روز گذشته توسط نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی ایران در بوکان بازداشت شده‌اند، هیچ اطلاعی در دست نیست.



یک دختر دانشجو بهمراه برادرش در بوکان بازداشت شدند

No comments:

Post a Comment