Friday, November 29, 2013

تقلید تیم روحانی از ویدئوی تبلیغاتی اوباما

1398263 10152026232638954 1883929650 o تقلید تیم روحانی از ویدئوی تبلیغاتی اوباما


روایت است که بعداز جنگ از یکی از مقامات ژاپن پرسیدند:


شما تنها کشوری بودید که امریکا علیه تان از بمب اتم استفاده کرد، قاعدتا شما باید بزرگترین دشمن آمریکا باشید، پس چراهیچوقت شعار “مرگ بر آمریکا” سر نمیدهید؟؟؟!!!


او پاسخ داد:


شعار دادن مال اونهایی هست که در عمل هیچ غلطی نمیتوانند بکنند!

همینکه بر روی میز رئیس جمهور امریکا تلفن پاناسونیک ما نشسته یعنی اینکه ما پیروز شدیم … !


حال ظاهراً درجمهوری اسلامی ماجرا بر عکس است. حکومتی که سالها شعار مرگ بر آمریکایش گوش فلک را کر کرده و بسیاری از دانش آموزان به خاطر درست ادا نکردن این شعار تنبیه و بسیاری از روز نامه نگاران و فعالان سیاسی به خاطرانتقاد از این سیاست زندانی شدند و خود شخص حسن روحانی “مرگ بر آمریکا” را شعار زیبا نامید که باعث اتحاد شده و وزیر کشورش آبان ، ۱۳۹۲ گفته است : شعار «مرگ بر آمریکا» در ۱۳ آبان قدرت تیم مذاکره‌کننده را مضاعف کرد اکنون ویدئویی منتشر کردند که تبلیغ محض ازویدئوی تبلیغاتی اوباما رئیس جمهور آمریکا است. و جالب اینجاست که در توجیه این شعار هم همیشه می‌گویند ما با مردم آمریکا مشکل نداریم بلکه با سیاستمداران آمریکا مشکل داریم!






علیرضا کیانی فعال سیاسی خطاب به حسین دهباشی سازنده این کلیپ می‌گوید:


آقا ما اگر به خدا اعتماد بنفس بعضی از این روشنفکران و هنرمندان آریایی – اسلامی را داشتیم قطعا و یقینا بر صندلی وزارت و وکالتی تکیه زده بودیم در این ینگه ی دنیا. طرف اومده از رو دست یک کلیپ تبلیغاتی درباره ی اوباما, کپی کرده و یک کلیپ برای حسن روحانی ساخته. تا اینجای کار اشکالی ندارد. می تواند بگوید این کار کپی از آن کار است. مشکل این است با وقاحت تمام اصلا به کلیپ تبلیغاتی باراک اوباما اشاره که نمی کند هیچ وقتی فردی در کامنتی می گوید این کار کپی ست, می گوید “از چه کاری؟”!


اما کلا شما خیلی رو داری به خدا. آقای “حسین دهباشی” شما را عرض می کنم!



حسین دهباشی در توضیحات این ویدئو نوشته است:


کلیپ نوسفر به مناسبت یکصدمین روز تشکیل دولت دکتر حسن روحانی و جهت نمایش از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی ساخته‌شده است.


تکّه‌های انتخاب‌شده از سخنان دکتر حسن روحانی، پیشتر در مراسم تنفیذ حکم یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حضور آیت‌الله خامنه‌ای ( رهبر جمهور اسلامی) و دیگر مقامات عالیرتبه کشوری و لشگری نظام و در حسینیه امام خمینی تهران بوده و قطعه‌های صوتی، تکه‌هایی از سخنان برخی از رجال تاریخ ایران معاصر نظیر امام خمینی، دکتر محمد مصدق، آیت الله بهشتی و نیز برخی از اطلاعیه‌های تاریخی رادیوتهران نظیر خبر پیروزی انقلاب و خبر بازپس‌گیری شهر خرمشهر می‌باشد.


به گزارش  جهان نیوز ”حسین دهباشی” از مستندسازانی بود که زندگی سیاسی پر فراز و نشیبی را طی چند سال گذشته تجربه کرد. وی در یادداشتی در شبکه های اجتماعی بعد از پیروزی حسن روحانی در انتخابات یازدهم که سایت پارسینه آن را منتشر کرد اینگونه نوشت:


«نگارنده از همین امروز صُبح باز و فقط افتخار می‌کند که تنها و تنها همان برادرِ مجازستانی شما است که بود. و بر خلافِ همهء شایعات و متلک‌ها و گمانه‌زنی‌ها اصلا قرار نیست و خدا نکند که به جُبران آن چهارخط بیانیه و آن یکی پلان‌هایی که تصویریده، مسئولِ کوچکترین منصبی در دولتِ جدید باشد. غیرتِ معلّمی و تاریخ‌نگاری اجازه نمی‌دهد جُز با نانِ پُر زحمتِ و امّا پُر برکتِ وادیِ کارِ فرهنگی جان بگیرد و … رفیق‌تان تا آخرش همینجا در کنارتان هست.»


nf00326331 1 تقلید تیم روحانی از ویدئوی تبلیغاتی اوباما

اما با گذشت بیش از ۳ ماه از روی کار آمدن دولت یازدهم بر خلاف نامه خداحافظی اش، وارد کارزار دولت شد تا با تایید هیات وزیران به عنوان عضو هیات مدیره “سازمان منطقه آزاد کیش”منصوب شود.


nf00326331 2 تقلید تیم روحانی از ویدئوی تبلیغاتی اوباما

خبر پایگاه اطلاع رسانی دولت از انتصاب حسین دهباشی به عضویت در هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش


تقلید تیم روحانی از ویدئوی تبلیغاتی اوباما

No comments:

Post a Comment