Sunday, November 17, 2013

شهر مريوان کاملا نظامی شد! مردم نگران جان زانیار و لقمان مرادی هستند

381 شهر مريوان کاملا نظامی شد! مردم نگران جان زانیار و لقمان مرادی



به گزارش جنرال نیوز ایران یکشنبه‌ شب ۱۷ نوامبر ۲۰۱٣ اکثر محلات و میادین اصلی شهر مریوان با حضور پررنگ نیروهای نظامی حالت فوق العاده پیدا کرده است. بر اساس همین خبر جمهوری اسلامی نیروهای انتظامی، اطلاعاتی، یگان امداد و بسیج و همه نیروهای مسلح مستقر در شهر مریوان را به حالت آماده‌ باش در آورده است.

شهر مریوان کاملا نظامی شده است. خبر رسیده حاکی از آن است که محله دارسیران، میدان دارایی، چهار راه بیمارستان سابق، میدان سپاه، میدان سرباز و میدان ناری و استادیوم و چند نقطه دیگر شهر مملو از نیروهای مسلح رژیم شده است.

این حالت غیر عادی و فوق العاده در شهر مریوان به دنبال تظاهرات مردم سنندج علیه اعدام صورت گرفته است. جمهوری اسلامی نگران گسترش اعتراضات مردم علیه اعدام است و شهر مریوان به دلیل اینکه شهر زادگاه زانیار و لقمان مرادی است از حساسیت بیشتری برخوردار است و جمهوری اسلامی نگران اعتراض و تعرض مردم است.


نگرانی از اعدام زانیار و لقمان مرادی با وجود آنکه یک زن و مرد مریوانی آمادگی خود را برای شهادت در مورد بی‌گناهی زانیار و لقمان مرادی ، اعلام کردند  همچنان وجود دارد و با توجه به جو امنیتی شهر مریوان افزایش پیدا کرده است.


پدر «زانیار مرادی» زندانی محکوم به اعدام در گفتگو با برنامه تلویزیونی کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی ضمن ابراز امیدواری گفت : شاهدی پیدا شده که ثابت می‌کند قتل فرزند امام جمعه مریوان کار زانیار و لقمان مرادی نبوده است.



مردم آزادیخواه کردستان!

اعتراضات انقلابی و جسورانه شما علیه اعدام و برای مقابله با کشتارهای اخیر٬ جمهوری اسلامی را به شدت نگران کرده است. حرکت نوین شما علیه اعدام برگ دیگری بر تاریخ پر افتخار مبارزه شما علیه رژیم اسلامی بود.


کمیته کردستان حزب ضمن درود به همه مردم آزادیخواهی که علیه اعدام به میدان آمدند همه مردم مبارز کردستان را فرامیخواند برای آزادی زانیار و لقمان مرادی و همه زندانیان سیاسی اعتراضات خود را گسترش دهند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۷ نوامبر ۲۰۱٣- ۲۶ آبان ۱٣۹۲




شهر مريوان کاملا نظامی شد! مردم نگران جان زانیار و لقمان مرادی هستند

No comments:

Post a Comment