Tuesday, November 26, 2013

اعدام جمعی شنيع ۱۱ زندانی در قزلحصار کرج

1422418 10152044509366885 1862653839 n اعدام جمعی شنيع ۱۱ زندانی در قزلحصار کرج


در یک عمل غیر انسانی دیگر ۱۱ زندانی  سیاسی بصورت جمعی  در زندان قزلحصار کرج بدار آویخته شدند پیش ازاین در خبرها آمده بود روز چهارشنبه ۲۹ آبانماه یکی از شکنجه  گران   به نام عموزاده به  یکی از زندانیانی که امروز  اعدام شد گفته بود:  بعد از مذاکرات گروه ۵+۱ همه شما را اعدام خواهیم کرد.

به گزارش کانون حمایت از خانواده های جانباختگان و بازداشتی ها  قبل از اعدام جنایتکارانه ۱۱ زندانی، بیش از ۱۰۰۰ تن از زندانیان  در اعتراض به این حکم ظالمانه   اعتصاب غذا کردند.  پس از این اقدام ،فضای زندان بسیار امنیتی بود و نیروهای گارد ویژه  به سلولهای زندانیان قزلحصار  حمله ور شده و   وسایل شخصی زندانیان  را تخریب و یا با خود بردند. هم چنین از غروب روز دوشنبه  ۴آذر ,نیروهای گارد ویژه در برجکهای زندان با تک تیرانداز و تیربار مستقر شدند  و تعدادی نیروی کمکی نیز به زندان گسیل کردند.

از طرف دیگر خانواده های زندانیان تمام روز در مقابل زندان قزل حصار کرج تجمع کرده بودند و خواستار متوقف کردن اعدام این ۱۱ زندانی  و سایر زندانیان محکوم به اعدام شدند. حکم اکثر این زندانیان توسط  یکی از جلادان بنام  محمد مقیسه رئیس شعبه ۲۸ دادگاه ارتجاع  تهران صادر شده است.



اعدام جمعی شنيع ۱۱ زندانی در قزلحصار کرج

No comments:

Post a Comment