Thursday, November 21, 2013

دانشجوی کارشناسی ارشد به علت برق گرفتگی و بی‌مسئولیتی مسئولان در محوطه خوابگاه درگذشت

1459778 240011929503743 960657972 n دانشجوی کارشناسی ارشد به علت برق گرفتگی و بی‌مسئولیتی مسئولان در محوطه خوابگاه درگذشت


سپیده دم - چهارشنبه شب ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۲ کوروش صوفیه دانشجوی کارشناسی ارشد علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج به علت برق گرفتگی و بی‌مسئولیتی مسئولان در محوطه خوابگاه درگذشت.


یکی‌ از هم کلاسی‌های کوروش صوفیه طی تماسی با سایت سپیده با اعلام این خبر گفت:


کوروش تک پسر بود و قرار بوده ۲ ماه دیگر عروسی کند.

علت برق گرفتگی سیمی بوده که مسئولان دور زمین فوتبال کشیده بودند تا چمن زمین لگدمال نشود اما به خاطر سهل انگاری سیم به کابل برق وصل بوده!

امروز بچه‌های دانشگاه در پردیس تجمع کردند و خواستار برکناری مسئولان شدند. لطفا برای استعفای رئیس دانشکده و مسئولان ما را حمایت کرده و خبر رسانی کنید.




براساس صبحت‌های دانشجویان خوابگاه و شاهدان عینی وقتی اورژانس دانشگاه درمحل حاضر می شود که طبق گفته ی شاهدان، تخصص ، توانایی اقدامی را نداشته است. فرد متوفی بعد از حضور اورژانس ۱۱۵ مورد عملیات احیا قرار می گیرد که آن هم نتیجه‌ای نداشته است.


دانشجویان دیشب و امروز با انتقاد از مسئولین خوابگاه دانشکده کشاورزی در کنترل موضوع و وجود نقص در سیستم برق کشی دانشگاه اعتراضاتی را صورت داده اند و امروز هم در تجمعی یاد این دانشجو را گرامی داشتند.








دانشجوی کارشناسی ارشد به علت برق گرفتگی و بی‌مسئولیتی مسئولان در محوطه خوابگاه درگذشت

No comments:

Post a Comment